LIEBSTER BLOG AWARD

10:25

Wena jest - pogody brak. Prawie zawsze właśnie tak kończy się moje "Idę na zdjęcia!".
Ale, cóż, sądzę, że to, co dzisiaj wpadnie na bloga zaciekawi was nawet bardziej, niż wciąż sztywne ciałko Faith, czy nieogarnięte włosy Melanie.



Do LBA nominowała mnie Mel (http://lalki-wedlug-amatorki.blogspot.com/), której serdecznie za to dziękuję.


1. Jak długo siedzisz w lalkowym hobby?
Kilka lat, nie jestem pewna co do tego, ile dokładnie. 

2. Czemu właściwie zainteresowałaś się lalkami?
Najpierw zaczęło się niewinnie, od zwykłych monster high. Później moja przyjaciółka pokazała mi dyniogłowe cuda. To jej zawdzięczam moją fascynację lalkami. 

3. Czy dzięki lalkom poznałaś jakieś sympatyczne osoby? ;>
OCZYWIŚCIE! M.in osóbkę, która nominowała mnie do LBA ;-D 

4. Czemu założyłaś bloga?
Kilka lat temu założyłam bloga, którego prowadziłam długi czas. Pisałam o wszystkim i o niczym. Później kupiłam lalkę i tematyka przeszła głównie na to. Aktualnie zaczęłam prowadzić tego bloga, bo zatęskniłam za tym uczuciem.
5. Masz ulubioną lalkę?
Aktualnie ulubienicą z mojej lalkowej rodzinki jest Columbine. Jest naprawdę fotogeniczna, a jej twarz mnie zachwyca. Potrafię wpatrywać się w nią bez przerwy kilkanaście minut. Mama niekiedy zastanawia się, czy wszystko ze mną w porządku :X

6. Chciałabyś mieć inny typ lalki, niż masz aktualnie?
Bardzo chciałabym mieć pukifee. Uwielbiam takie maluchy. 

7. Czy osoby wokół Ciebie akceptują Twoje hobby?
Pewnie! Nie mają nic przeciwko, chyba się przyzwyczaili, haha :-D

8. Masz inne hobby poza lalkami?
M.in fotografia, jazda konna, śpiew, rysowanie, pisanie, czytanie. Interesuje mnie także kultura Japonii\Korei. 

9. Bardziej interesują Cię lalki czy fotografia?
Trudno odpowiedzieć na to pytanie. Gdyby nie było lalek - nie byłoby fotografii. Gdyby nie byłoby fotografii - nie byłoby lalek. Tak to wygląda w moim przypadku, więc z racji, że te dwie rzeczy bardzo się ze sobą łączą, nie umiem wybrać ^-^

10. Ulubione jedzenie?
Nie posiadam, chociaż bardzo, ale to bardzo lubię ciasteczka oreo i żurawinę.

11. I na koniec - co skłoniło Cię do wyszukania w internecie ,,Pullip"?
Osóbka, która rozpoczęła moją fascynację lalkami. To razem z przyjaciółką pierwszy raz wpisałam w internecie "Pullip". Szukałyśmy wtedy kandydatki na jej pierwszego plastika.  

Zasady LBA:
  1. Umieszczamy obraz nominacji na swoim blogu
  2. Dziękujemy osobie, która nas nominowała i podajemy link do jej bloga.
  3. Odpowiadamy na pytania.
  4. Nominujemy 5 blogów z liczbą obserwatorów mniejszą niż 200.
  5. Zadajemy 11 pytań.
  6. Informujemy nominowane osoby na ich blogach i w swoim poście.

Nominuję:

  • http://lalkowyteatr.blogspot.com/
  • http://marzenialalek.blogspot.com/
  • http://castle-dolls.blogspot.com/
  • http://rodzinaosany.blogspot.com/
  • http://carleesi-dolls.blogspot.com/
Moje pytania:
  1. Jak długo siedzisz w świecie lalek? 
  2. Opisz siebie w dwóch zdaniach.
  3. Jakie masz zainteresowania, prócz lalek?
  4. Czy któryś Twój plastik (bądź żywica, itp) jest Twoim ulubionym? Jeżeli tak, dlaczego? 
  5. O jakiej porze roku najbardziej lubisz robić zdjęcia?
  6. Co sprawiło, że zainteresowałaś się światem lalek?
  7. Ulubiony cytat?
  8. Pullip, czy Dal? Uzasadnij odpowiedź.
  9. Czym dla Ciebie jest lalkarstwo? 
  10. Kraj, do którego najbardziej chcesz pojechać, to...?
  11. I na koniec - Co determinuje Cię do pracy z lalkami? 

Okropnie długo zabrało mi napisanie tego wpisu. Guzdrałam się niesamowicie, za co teraz najchętniej trzepnęłabym się w głowę. Nie powiem, że już więcej tak nie będzie, bo obiecanki-cacanki. Dobrze wiem, że póki nowe ubranka straszydeł i ciałko Faith nie dotrą do moich łapek, nie ruszę się z domu na jakąkolwiek sesję. Pocieszający jest jednak fakt, że prawdopodobnie w święta obitsu dotrze ^-^ 

Na koniec wrzucam zdjęcia Columbine robione telefonem (o dziwo ma lepszą jakość niż mój aparat :'> )





Wasza A.

You Might Also Like

0 komentarze