WAKACJE I NOWA CZŁONKINI

14:18

Ostatni dzwonek, ostatnie zmienienie butów na te, w których przechadzam się po szkole, ostatnie uśmiechy posłane w stronę nauczycieli, ostatnie, czułe uściski z klasą - żartuję, tak nie było. W rezultacie nie byłam w szkole w ostatnim tygodniu jej trwania, od początku roku szkolnego zmieniałam buty tylko i wyłącznie na wf, uśmiechałam się, bo ogarnęła mnie radość, gdy zdałam sobie sprawę, że następne lekcje ścisłe dopiero za dwa miesiące, a z klasą - nie pamiętam, kiedy ostatni raz przed wakacjami płakaliśmy z powodu naszego rozstania.
Tak wygląda moje super podsumowanie.

Teraz przejdźmy do ciekawszej części tego posta - nowości!
Oczywiście, znowu gooooorąco dziękuję przyjaciółce (załóż w końcu swojego bloga, bo chcę Cię tu oznaczać-,,---) za wykonanie tak cudnej roboty z moimi dziewczynkami.
Do rzeczy:

 Przedstawiam wam Madlene - nową członkinie naszej lalkowej rodzinki! (więcej informacji o niej możecie znaleźć w zakładce DOLLS)



 A tutaj - zgadnijcie kto! Owszem, nie mylicie się - Melanie! W końcu cieszy mnie fotografowanie jej, nie mam problemów z ustawieniem twarzy tak, aby jej spojrzenie nie wyglądało na obłąkane i ogólnie, o wiele lepiej mi się z nią pracuje. Uwielbiam ją. 









Dziewczynki wyglądają świetnie razem na zdjęciach. Mam ochotę cykać ich tyle, aż w końcu zabraknie mi miejsca na karcie (a jest dosyć obszerna, serio). Cieszę się też, że udało się wykonać sesję na wakacyjnym tle. Woda, piasek i dobre towarzystwo - czego więcej chcieć? 
Z racji, iż zaczęły się wakacje, planuję dosyć często wrzucać nowe posty. Dlaczego? Bo w końcu będzie o czym. Warszawa, morze, jezioro - zapewne wpadnie jakieś ciekawe miasto do zwiedzenia. Bez obaw - lalki wszędzie jadą ze mną, nie ma innej opcji! 

Także, życzę wam naprawdę, ale to naprawdę miłych i udanych wakacji! 
Do napisania

Wasza A

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Jejkujejku Ty żyjesz!
    Co do sukienek to polecam Ci zabezpieczenie końców wstążek klejem magic bo mogą zacząć się pruć a ja zapomniałam tego zrobić >.<
    Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żyję i wracam pełną parą! Koniec z miesięcznymi przerwami, przynajmniej w czasie trwania wakacji! :D
      Okay, zajmę się wstążeczkami <3

      Usuń