NOWE ODZIENIE I LUSTRZANKA

04:38


Znowu przerwa - jakby inaczej. Dobija mnie fakt, że moje obitsu idzie i idzie, a ja z każdym dniem tracę jakiekolwiek nadzieje na jego dojście. 
ALE! Nie ma tego złego! Nowe ubrania dla dziewczynek dotarły już jakiś czas temu. Brak weny, pogody i aparatu - jedynie (a może aż?) to przeszkodziło mi w pochwaleniu się. 

Jestem niezmiernie podekscytowana dzisiejszym postem z pewnego powodu. Na weekend odwiedziła mnie przyjaciółka (odpowiadająca za twarzyczkę Columbine, a także, co ważniejsze, zachęcenie mnie do wejścia w świat lalek). Na moje szczęście wzięła ze sobą swój aparat, więc postanowiłyśmy jak kiedyś, wspólnie wybrać się na sesję z moimi lalkami. 
Rezultaty












Część zdjęć jest wykonana przeze mnie, część przez przyjaciółkę. 

Chciałabym niezmiernie podziękować +Kate Sol za wykonanie prześlicznych sukienek i wianków dla dziewczyn! No i oczywiście jestem bardzo wdzięczna przyjaciółce, która zabrała się za następną obróbkę moich lalek (w tym Melanie). Może już niedługo przywitamy nowego członka rodziny :> 

Wasza A

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Aww, wyglądają PRZEŚLICZNIE w tych ubrankach! ♥
    I śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3 (Odpowiadam z l e k k i m opóźnieniem, ale ćśś XD)
      Ubranka są cudne, dziewczynkom bardzo, ale to bardzo się podobają :>

      Usuń
  2. Mam nadzieję, że obitsu niedługo dojdzie. ;)

    OdpowiedzUsuń