JESIEŃ

04:36


Jesień kojarzona jest z kolorowymi liśćmi, wyrobami z kasztanów, uroczymi, ciepłymi sweterkami i popołudniowymi spacerami wśród powoli łysiejących drzew. Gdy byłam mała, babcia zabierała mnie na przechadzki po miejscowym parku, a ja, jako siedmioletnia dziewczynka, pełna energii i zapału, wskakiwałam w dosłownie każdą kupkę liści, rozrzucając je wokół. Oczywiście nie obeszło się bez gniewnych spojrzeń pracowników, którzy całymi dniami męczyli się z usunięciem "brudu", spadającego z drzew znowu i znowu. Wielką atrakcją było także dokarmianie wiewiórek, które rozpoczynały gromadzenie zapasów na nadciągającą wielkimi krokami zimę.


Ta pora roku także kojarzona jest z jesienną chandrą, zmęczeniem i ogólnym smutkiem. Dlaczego? Sama nie wiem. Październik i listopad to miesiące, podczas których nabieram weny na wiele rzeczy. Rysowanie, pisanie, fotografia, DIY oraz czytanie. Podczas mojego "lenienia" się w domu, tak naprawdę wciąż coś tworzę. To właśnie sprawia, że kocham jesień. Budzi we mnie wiele chęci do czegoś ambitniejszego, niż zwykłe przewijanie głównej na facebook'u, instagramie i innych portalach społecznościowych. 




A wam z czym kojarzy się jesień? Napawa was chęcią do pracy, czy może sprawia, że jesteście smutni? 


Wasza A.








You Might Also Like

4 komentarze

  1. Zazdroszczę tego dokarmiania wiewiórek! <3 Mnie się wszystkie zawsze bały, gdy tylko jakąś zobaczyłam automatycznie ode mnie uciekały. Jesień w moim odczuciu jest smutnym i monotonnym sezonem. Wprawdzie mam tak jak Ty, dużo tworzę, czytam książki oraz rysuję. Jednak po jakimś czasie zaczyna mnie to przytłaczać i samopoczucie jakoś się obniża.
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej od rana nastawić się na dobry humor! To okropne, że tak wiele osób odczuwa smutek poprzez zmianę pory roku :( Tak jak napisałam w odpowiedzi do komentarza niżej: Po przebudzeniu uśmiechnij się do swojego odbicia w lustrze. Uśmiech z rana bardzo dobrze działa na humor :)

      Usuń
  2. Ja całą jesień jestem smutna i płaczę dużo więcej, niż podczas innych pór roku. Nie wiem, czemu tak jest.. Nie przepadam za tą porą roku.
    http://x-lauraxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra rada: Zawsze po przebudzeniu idź do lustra, uśmiechnij się do swojego odbicia, zrób jakąś śmieszną minę. Pomaga na zły humor :)

      Usuń